Jak funguje předplatné?
Předplatné se automaticky obnovuje podle vámi zvoleného intervalu doručení a produkty vám obchod automaticky doručí po každém úspěšném obnovení.
Pokud jste například začali s měsíčním předplatným, systém vám každý měsíc automaticky strhne platbu z vaší kreditní karty a každý měsíc dostanete produkty až k vašim dveřím, aniž byste si museli sami objednávat!
Mohu pozastavit nebo zrušit předplatné?
Ano, samozřejmě. Předplatné můžete kdykoli pozastavit nebo zrušit na zákaznickém portálu, jak je vidět na snímku obrazovky níže. Předplatné nelze zrušit pouze tehdy, pokud jste zahájili předplatné, které před zrušením vyžaduje určitý počet plateb.
Zákaznický portál je přístupný prostřednictvím magického odkazu, který jste obdrželi v e-mailu, který vám byl zaslán, když jste v obchodě zadali první objednávku předplatného. Ke svým odběrům můžete také přistupovat, pokud si ve svém obchodě vytvoříte účet.
Jak mohu přeskočit nebo přeplánovat platbu?
Účtování můžete přeskočit nebo přeplánovat na zákaznickém portálu. Každá naplánovaná dodávka bude mít vedle sebe tlačítko Přeskočit platbu, které můžete použít k přeskočení poplatku. Účtování můžete přeplánovat kliknutím na tlačítko Přeplánovat vedle data doručení.
Mohu přidat produkty do svého předplatného?
Samozřejmě. Produkty můžete přidat do svého předplatného na zákaznickém portálu. Stačí kliknout na tlačítko Upravit na kartě produktů a upravit, odebrat nebo přidat produkty do svého předplatného.
Co se stane, když platbu nelze zpracovat?
Pokud předplatné nelze obnovit, protože nelze zpracovat platbu, obdržíte e-mail s odkazem, kde můžete bezpečně aktualizovat svou platební metodu.